meyou

Alla inlägg under mars 2016

Av tovis - 30 mars 2016 17:43

i över morgon är det dags då får man luras hur mycket man vill. Det tänker jag göra...
Imorgon åker vi hem från mormor :( det är synd för det har varit väldigt kul igår var vi på stan och handlade lite grejer och så åt vi på restaurang. Sen har vi testat nya GB glassar (som jag eventuellt kommer att skriva om i ett annat inlägg.) idag så kom morfar på besök vi pratade gick lite på marknad och så åt vi lunch sen så hade vi inget och göra så vi åkte ut och kollade på tranor det var väldigt många och man hade räknat att det var ca. 19 000 tranor där vi var. Vi fikade även lite där sen åkte morfar hem till sig jag mormor och min syster åkte hem till mormor. Och så tills nu har jag legat och läst en super bra bok som jag bara har 10 sidor kvar på ska bli spännande att se hur den slutar. (Jag har såklart tagit ganska många bilder när jag har varit här så jag tänkte lägga upp det i ett enskilt inlägg i slutet av mitt påsklov) men nu måste jag se hur boken slutar och så måste jag packa resväskan. Men vi hörs i nästa inlägg.
Ha det så bra?

Av tovis - 27 mars 2016 20:32

om ni följer mig på instagram så skrev jag att jag skulle lägga upp vår bilder som jag tog idag från mormors sommar stuga så här kommer några bilder.

Av tovis - 26 mars 2016 21:21

Nu är vi framme hos mormor idag har vi varit ute mycket jag och min syster har byggt en koja. Sen har vi gömt påsk ägg åt varandra mitt låg i en klädgarderob. Sen har vi även varit i en park och klättrat i träd och så har vi ätit massor av påsk mat. Imorgon får vi se vad vi gör kanske att vi åker och kollar på fåglar. Nu är jag trött och mätt (på påskgodis) men påsken är inte riktigt över en. Så ha en fortsatt bra påsk och passa på att äta massor av godis.

Av tovis - 24 mars 2016 20:00

nu är det påsklov!
Jag ska till mormor imorgon och kommer vara där större delen av veckan. Och så ska jag så klart äta godis. Jag ska fira att påsklovet startar genom att kolla på guldtuben 2016 hejar på Clara, ijustwantobecooloch keyyo. Vad ska ni göra i påsk?

Av tovis - 21 mars 2016 15:30

#rockasockorna
Rocka sockorna är ett evenemang som hålls 21 mars. Evenemang hålls för att uppmärksamma downsyndrom. Över 86000 har tackat ja till att vara med och rocka sockorna idag. I USA firar man international downsyndrom day. Om du har missat det här har du fortfarande en chans sätt på dig två olika strumpor och rocka sockorna.

Av tovis - 18 mars 2016 16:57

äntligen fredag dagen har varit sådär den har känts lång. Vi började 08.20 med teknik. Sen hade vi slöjd och jag är snart klar med mitt projekt och jag har börjat med ett nytt projekt idag. Sen hade vi NO vi pratade om luft och om vilka ämnen som finns i luften. Sen åt vi det blev thai gryta med ris. Sist hade vi engelska. Vi fortsatte läsa i en bok som heter "the silwer sword" sen så slutade vi klockan 14.00 Det var min dag nu återstår bara fredagsmyset hur har er dag varit?

(PS. Förlåt för dålig upd)

Av tovis - 7 mars 2016 15:55

 



Du behöver:
1 potatis
En tesked matolja
En nypa salt
Osthyvel
Gör så här:
Hyvla potatisen och lägg den på en tallrik. Häll på olja och en nypa salt. Stoppa in i mikron i sådär 4 minuter beroende på hur stark värme din micro har. Sen är det bara och ta ut dem och börja njuta
Hoppas att du gilla receptet!
Ha det bra

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards