meyou

Alla inlägg under juni 2015

Av tovis - 30 juni 2015 20:01

vad heter dit djur?
Mio

Vilken ras och vilket djur?
Dvärgvädur en kanin

Hur länge har du haft ditt djur?
11månader snart

Hur fick du ditt husdjur?
Jag köpte det

Hur gammal är ditt husdjur
1 år och 2 månader

Några roliga saker med din husdjurspetssonlighet?
Han älskar att sparka fotboll
Och han gillar att mysa

Vad betyder dit husdjur för dig?
Jätte mycket

Vilka är dina förflutna minnen med dit djur?
När jag Fick honom

Vad är dit smeknamn på dit djur?
Mio min Mio

Hoppas ni gilla tagen ha det bra!

Av tovis - 30 juni 2015 18:18

Tovis testar....

Testar snapple

Kiwi strawberry
+smaka lite frukt aktigt och exotiskt
-alldeles för sött
Betyg; 2/5

Pink lemonad
+ser god ut
-super sur smaka citronmeliss
Är det någon som vet om man ska blanda ut det med vatten?
Betyg; 1/5

Man kan köpa på Coop för ca tjugo kronor.

Av tovis - 30 juni 2015 14:50

vad är drar bästa minne tillsamans?
När vi fick våran kanin (s)
Har många bra minnen som när vi var i London.

Beskriv varandra med ett ord
Snäll (båda)

Vad är era drömjobb
Har inget (S)
Teckentolk (T)

Vad är erat favvo märke (smink märke)?
Sminkar mig inte (S)
Har inget sminkar mig nästan aldrig (T)

Vart skulle ni vilja åka tillsamans
Mallorca
USA

Vad var senaste filmen ni såg?
Jessie (S)
Trevligt folk (T)

Favorit årstid?
Sommar (båda)

Favvo låt?
Shake IT of ( S)
Live tommorow
Blank space
Upptown funk
(T)

Varit i ett annat land?
Ja!

Hus eller lägenhet?
Vi har bott i lägenhet det var väldigt varmt och trångt nu bor vi radhus det tycker båda lite bättre om.

Hur många syskon är ni?
2
Hoppas att nu gillade denna tag mina svar vad de som de som stod med ett T efter och min syster var de svar med ett S. Vill ni ha med min syster i fler inlägg.
Ha deg bra





Av tovis - 30 juni 2015 14:24

lyssnar på Clara Henry på P1. ;)
På fredag åker vi till mormor det ska bli kul. Idag hade jag tänkt att göra en testar. Då jag testar snapple eller har jag gjort det?
Idag hade jag oxå tänkt att måla naglarna vill du se hur resultatet blev gilla isf detta inlägg.

Av tovis - 30 juni 2015 10:20

Igår gick jag en promenad och så fotade jag lite så här är bilder från fåradgensprommenad

Synd bara att jag inte fick med mullen

Av tovis - 27 juni 2015 20:07

nu är det sommar och sommar väder äntligen första kvällen man har kunnat grilla

Vi grillade gino och korv gino (bilden ovan) gino är grillade frukter typ kiwi och jordgubb m.m och så har man vit choklad över och glass till super gott.

Idag har vi haft en mobil fri dag från klockan 10.00 till klockan 18.00

Ha det bra!

Av tovis - 26 juni 2015 17:27

idag ska vi ha gäster och jag har gjort drinken. En fräsch och somrig drink. Här är receptet.

Receptet kommer från recept.nu
Och bakgrunden och bilden är redigerad på piclab. Om ni vill kan jag göra något form av inlägg på hur jag gjorde bilden vill ni det?
Ha deg bra!

Av tovis - 24 juni 2015 16:00


Igår var vi på Skansen då köpte jg djungelvrål (bilden över) smakar zoo klubbor och jordgubbar.
+super god
-smakar halstabletter

Betyg4/5

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards