meyou

Inlägg publicerade under kategorin min dag

Av tovis - 30 september 2016 20:28

Idag har jag haft studiedag jag och min kompis <3 och min syster åkte till mall of scandinavia klockan nio imorse. Jag hade aldrig varit därför innnan men det var stort. Det var typ 6 våningar. Det var väldigt mysigt att vara där. Vi gick in i massa affärer de var extra roligt att gå in i såna affärer som inte finns här där jag bor favorit affärens var nog h&m home. Alltså h&m fast med inredning där köpte jag ett kuddfodral. Vid tre åkte vi hem. Vi var hemma runt fem och då var man riktigt trött.

Ganska mycket folk...

Av tovis - 21 september 2016 20:11

idag har jag varit i skolan i 8 timmar! Enligt mig är det väldigt länge vi börja kvartöver åtta och sluta kvartöver fyra. Efter det skulle jag iväg och dansa men jag var så trött och jag trodde nästan att jag hade blivit sjuk eftersom mamma har varit sjuk hela veckan så trodde jag att jag hade blivit smittad så jag bestämde mig för att vara hemma och plugga :(
Vid halv åtta bestämde jag mig för att baka kola. För att fira att dagen är slut och för att ha något gott att äta till idol.
Kollar ni på idol? Isånnafall vem hejar du på?

Av tovis - 28 juli 2016 10:58

Igår var jag på en power walk med min syster och pappa. Vi gick till en jättefin plats. Som låg en mil ut på en udde det tog en stund att gå men det var verkligen jättefint där!
Det blev väldigt varmt när vi skulle gå tillbaka så vi tog ett dopp på vägen hem till mormor.

Här är lite bilder jag tog:

Av tovis - 16 juli 2016 22:48

Igår fick vi mycket gjort, vi byggde Ihop vår studsmatta sen blev jättebra :) Sen så kom morfar förbi en stund. Han stannade till middagen efter middagen blåste vi upp våran gummibåt och så rodde vi ut en stund. Sedan hade vi fredagsmys och sen gick vi och la oss.

Idag vaknade vi och åkte in till stan vi gick till biblioteket och lånade första delen i pll. Men måste säga att det var en liten besvikelse för de spoilade jättemycket det berätta vem A var och vem mördaren var. Sen gick jag mormor och min syster på restaurang vi beställde pannkakor, veganskwrap och kokoskladkaka. Vi gick en stund till på stan sen tog vi en glass och åkte hem till mormors sommarstuga. Sen kollade jag klart på nästan hela säsong 1 av pll. Sen tog vi en prommenad och plockade blommor. Och snart ska vi gå och lägga oss

Så jag säger godnatt nu vi hörs :)

Av tovis - 21 juni 2016 22:12

igår så var det sista dagen i Malmö. Vi gick upp väldigt tidigt för vi skulle gå till Västrahamnen där sommarlov spelades in. Vid 10.00 gick vi därifrån vi gick till en matbutik nära Törning torso. Där vi köpte sallad sen gick vi och satte oss och åt vid vattnet bära ett museum. Sedan så gick vi in på ett museum. Det var sådär man var så trött också så man orka in gå runt där så länge. Sedan tog vi bussen till hotellet åt lite pizza och sedan så begav vi oss till tågstationen för att hoppa på tåget som vi skulle sitta på i fem timmar. Sedan så bytte vi tåg. Vi kom hem tolv. Då var man trött.

Av tovis - 19 juni 2016 21:40

Idag så var vi i Malmö. Vi åkte till Nordens största shopping center som heter Emporia. Det var jätte svårt att hitta där inne och man tappa bort sig jätte lätt. Vi gick i några butiker jag hitta en blus som jag köpte och en kläning som var väldigt sval. Vid ett halv två blev vi jätte hungriga så vi åt på ett Thai ställe som var jätte gott!!
Sen handla vi lite till och sen så åkte vi tillbaka på hotellet, vilade en stund och sedan gick vi ut och badade i havet deg var iskallt men väldigt kul sommaren andra dopp.

Sedan gick vi runt lite i Malmö vi köpte en jätte god italienskglass. Sedan åkte vi hem till hotellet och snart ska vi sova för imorgon måste vi gå upp tidigt!
Imorgon är även sista dagen i Malmö ;( det är synd det har gått så snabbt och jag skulle inte ha något i mot att vara här lite till :)

Ha det bra!

Av tovis - 18 juni 2016 23:06

idag så vaknade vi tidigt och åkte över till Köpenhamn. Det var väldigt roligt! Vi köpte glass kolla i lite butiker och så såg vi en känd skulptur. Vi åt även på en väldigt god restaurang (kom inte ihåg vad den hette) jag beställde lassange och det var gott. Vid 18.00 var vi i Malmö igen då var vi super trötta sen dess har vi varit här på hotellet. Jag ska snart gå och lägga mig detta inlägg kanske inte blev så bra men jag är jätte trött.
Godnatt ;)

Av tovis - 16 juni 2016 09:43

Igår var jag med en kompis. Hon kom vid elva. Vi tog en promenad med min Mio. Sedan så gick vi in och gjorde potatissallad och det var så gott! Sedan så bakade vi maränger det tog långtid..... Men det blev så gott! Sen när min syster kom hem tog vi hennes cykelnyckel och så cyklade jag och min kompis till stranden. Det var iskallt i vattnet men det var kul ändå. Vi var i ett tag i vattnet sedan. Sedan gick vi upp tog våra maränger och åt lite annat smått och gott :) Sen cyklade vi hem när vi kom hem åkte min kompis hem. Sen så skrev jag en pack lista till vad jag ska ha med mig till Malmö. Som vi åker till imorgon. Det ska bli jätte roligt!

Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier