meyou

Alla inlägg under maj 2015

Av tovis - 30 maj 2015 22:06

Daim choklad
I förgår åt jag en glass som heter daim choklad den kostar 23 kr o nu hade jag tänkt att göra en Tovis testar vi kör
Kr 23
Smak choklad
+väldigt god tar lång tid att äta
- smakar lite väl mycket choklad
Betyg 3/5


Av tovis - 30 maj 2015 20:25

idag har jag haft en toppen dag jag har varit på stan o köpt lite saker. En tröja blandannat. Sen på kvällen gick jag på bio familjen Belier super bra recension kommer sen och nu sitter jag och lyssnar på musik i soffan o bloggar. Jag har gjort mycket saker denna vecka så jag har verkligen
inte hunnit blogga men nu bloggar jag. På slöjden har jag gjort en klocka den blev super och den fungerar. I måndags gjorde jag inte så mycket. I tisdags var jag på tvärflöjt kör o en annan sak. På onsdagen klippte jag mig o sprang i torsdag så gjorde vi en sak i skolan på kvällen. Och på fredagen lagade jag tre rätters middag och jag hade HK idag var jag på stan som sagt och imorgon ska jag på en föreställning och eventuellt i väg på en annan grej men nu vet ni varför jag inte har bloggat
Hejdå

Av tovis - 27 maj 2015 16:29

Nu har jag klippt mig inte jätte mycket jag trodde jag bara skulle klippa mig men när jag kom ditt fick jag en jätte snygg frisyr också så det blev jätte bra och jag är super nöjd. Idag har vi haft sista spanska lektionen.

Av tovis - 25 maj 2015 20:50

nu hade jag tänkt göra en till frågor och svar så kommentera gärna frågor i detta inlägget så gör jag en om några dgr eller en vecka
Hejdå

Av tovis - 24 maj 2015 17:56

Hej Hej!

Detta inlägg har jag tänkt att jag ska göra väldigt länge typ 2-3 veckor men nu ska jag äntligen göra det här kommer mina 2 dolda talanger:


1. Jag kan bugtala och sjunga lila snigel med munnen stängd


2. Min största dolda talang är att jag kan cykla enhjuling utomhus

jag har nylligen lärt mig det men det går toppen.


Det var 2 av mina dolda talanger vad har ni för några dolda talanger skriv gärna i kommentarerna

/hejdå


Av tovis - 23 maj 2015 23:41

vilka vinner eurovisen tror du? vill bara sits o kolla kommer tillbaka imorn nu är det Sverige hejdå

Av tovis - 23 maj 2015 14:52

har ni något husdjur? Om ni inte har något husdjur kan ni kommentera vilket djur ni skulle vilja ha
Ha det bra hejdå

Av tovis - 23 maj 2015 10:17

jag och (Tess-liv) är på tävling med våra kaniner vi är sist ut så vi har inget att göra det blåser mycket. Här är några bilder vi hoppar rak lätt

Detta är elit banan de har inte byggt våran bana en

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards