meyou

Alla inlägg under juli 2016

Av tovis - 28 juli 2016 10:58

Igår var jag på en power walk med min syster och pappa. Vi gick till en jättefin plats. Som låg en mil ut på en udde det tog en stund att gå men det var verkligen jättefint där!
Det blev väldigt varmt när vi skulle gå tillbaka så vi tog ett dopp på vägen hem till mormor.

Här är lite bilder jag tog:

Av tovis - 22 juli 2016 21:57

Oj, vad dagarna går snabbt här hos mormor. Vi kom förra onsdagen på kvällen. På torsdagen så chillade vi mest i stugan. På fredagen så chillade vi också. På lördagen gick vi på sketchwalk (om ni vill veta mer om det googla) sedan så hälsade vi på släktingar. På söndagen så spelade jag pappa och min syster minigolf, jag förlora med två poäng. På måndagen så var jag o mamma och handlade på stan. Jag hitta en bikini och en jumpsuit och så lånade jag första delen i pll (pretty little liars) och andra och så lånade jag några andra böcker. Jag sa ju förut att första boken avslöja allt vem som var mördaren osv men jag hade råkat låna bok 5 ist för bok 1. Men nu har jag läst ut bok ett och den var bra :)

På tisdagen så badade vi och tog det chill. På onsdagen åkte vi till Skarasommarland det var kul. Jag hade aldrig varit där förut jag tyckte vatten karusellerna var roligast. Sen på torsdagen så åkte vi till en jätte stor sandstrand och på kvällen åkte mamma o pappa hem. När de hade åkt gick jag min syster och mormor och leta Pockémons.

Idag så tog vi ett dopp på morgonen ett på förmiddagen och ett kvällsdopp. Så idag har jag nästan bara badat och läst.

Hoppas att ni har en bra sommar :)
Ha det bra vi hörs ;)

Av tovis - 17 juli 2016 09:47

hej!
Har ni hörtalas om appen wattpad?
Jag hörde talas om den nyligen jag har appen nu och den är SUPER. Den går ut på att skriva noveller eller korta berättelser. Sen kan andra läsa det du skrivit kommentera osv. Du kan självklart läsa andras berättelser också.
På wattpad heter jag: tooviis
Jag har bara skrivit ett kapitel i min berättelse men gå gärna in och läs den, då skulle jag bli glad :)

Av tovis - 16 juli 2016 22:48

Igår fick vi mycket gjort, vi byggde Ihop vår studsmatta sen blev jättebra :) Sen så kom morfar förbi en stund. Han stannade till middagen efter middagen blåste vi upp våran gummibåt och så rodde vi ut en stund. Sedan hade vi fredagsmys och sen gick vi och la oss.

Idag vaknade vi och åkte in till stan vi gick till biblioteket och lånade första delen i pll. Men måste säga att det var en liten besvikelse för de spoilade jättemycket det berätta vem A var och vem mördaren var. Sen gick jag mormor och min syster på restaurang vi beställde pannkakor, veganskwrap och kokoskladkaka. Vi gick en stund till på stan sen tog vi en glass och åkte hem till mormors sommarstuga. Sen kollade jag klart på nästan hela säsong 1 av pll. Sen tog vi en prommenad och plockade blommor. Och snart ska vi gå och lägga oss

Så jag säger godnatt nu vi hörs :)

Av tovis - 15 juli 2016 09:11

Av tovis - 14 juli 2016 10:01

i tisdags så tog jag mamma och en kompis tåget till Stockholm för att gå på allsången. Vi kom fram till Skansen 14.00 Vi fick en stå plats som vi var tvungna att hålla, eftersom att det var så mycket folk (18000 pers.) så vi stod från två till halv tio. Det var kul men ett tag så började de spöregna det var inte så kul. Men sen sprack det upp och blev jättefint. Jag och mamma har varit på allsången i 5 år i rad så det är lite som en tradition. Men denna gången var helt klart bäst.

Igår så åkte vi till mormor vi kommer vara hos mormor i 3 veckor. Så vi får se hur det blir med upd.

Av tovis - 9 juli 2016 21:59

Av tovis - 5 juli 2016 18:09

Hej!

De senaste dagarna har det varit väldigt dåligt väder så jag har tillbringat mesta delen hemma. Jag har hittat en ny serie som jag har hört talas om väldigt mycket de flesta av er känner nog igen serien, pretty littel liers. Detta är typ den bästa serien jag har sett den är spännande, läskig, lite sorglig, och romantisk. Jag har blivit besatt av den jag började kolla på den i förgår och har redan sett 9 avsnitt. Så hela dagen iförgår kollade jag mest på serier och så var jag ute och sprang. Sen igår så lämmnade vi Mio till ett pansionatt där hans ska vara i ca. 3 veckor :( Medans vi är hos mormor. Sedan så  badade jag med min kompis i spöregnet det var årets varmaste dopp typ 20 grader i vattnet.


Detta blev en kort upd. ha det så bra så hörs vi!



Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards