meyou

Alla inlägg under januari 2016

Av tovis - 30 januari 2016 22:58

idag började vi dagen med att åka till Ikea vi kollade på lite garderober eftersom att jag behöver nya. Och så hittade vi även lite annat smått och gott. Vi kom hem från Ikea ca.13.00 då åt vi sen cyklade jag och min syster iväg ut. Det var glas halt och man halkade typ hela tiden när jag kom hem så tog jag fet lite lugnt sen kom en kompis. Vi spelade lite just dance osv. Det var jätte kul. Sen duschade jag och nu ska jag snart gå och lägga mig. Godnatt!
(Bilder från idag;)

Av tovis - 29 januari 2016 16:05

Jag är så glad att det äntligen är fredag. Idag hade vi ett NO-prov i fysik. Det var svårt men jag gjorde mitt bästa iaf.  Sen på engelskan slutade vi på ett arbete vi på börjat. Och på slöjden på började jag mitt nya slöjdprojekt med temat "hållbarutveckling".Förutom att jag har pluggat väldigt mycket denna vecka så har jag även börjat på yoga. Det var väldigt avslappnade. Sen har jag även börjat på tygklättring och enhjuling det var jätte kul. Extra kul med tygklättringen. Men nu är det fredag och jag ska njuta av att det är helg imorgon ska jag träffa en kompis sen ska jag inte göra så mycket.

Trevlig helg!

Av tovis - 27 januari 2016 19:29

först vill jag bara säga att jag har inte upd så mycket. Har ett No prov på fredag. Så jag inte kunnat upd. Så mycket för att jag har pluggat... Men efter fredag ska jag uppdatera mera. Idag har jag haft so, bild matte och idrott. När jag kom hem fortsatte jag att plugga. Det är typ det jag har gjort idag. Ha det så bra så hörs vi!

Av tovis - 24 januari 2016 09:34


 

Av tovis - 21 januari 2016 07:09


I tisdags såg jag den senaste Jönssonligan som heter den perfekta stöten den var bättre än man trodde den skulle vara.

+ den var lite rolig och samtidigt väldigt spännande.

- den var svår att fatta ibland speciellt i början.

Betyg: 9/10

Av tovis - 16 januari 2016 21:47

jag vaknade i morse klockan halv åtta gick upp och spelade sims 4. Sen gjorde jag i ordning mig gav Mio mat. Sen åkte jag mamma och min syster ned på stan och handlade lite presenter. Jag hittade även en bok (cirkeln) ett bokmärke och så var det en grej som jag fick i utbyte mot en annan julklapp för att jag hade redan 3 paket av samma pennor då bytte vi ut pennorna mot en läslampa och jag är jätte glad över den. Sen när vi hade gått inågra butiker gick vi på subway. Sen gick vi i några till butiker. Och sen åkte vi hem. Jag körde lite just dance. Sen så gick jag ut och åkte skridskor. Det var kallt. Nu sitter jag och kollar på P3 guld. Har även läst ett kapitel i cirkeln den verkar väldigt läskigtmen super bra. Nu ska jag fortsätta kolla på P3 guld
ha det bra!
(Här är en bild på dagens köp)

Av tovis - 16 januari 2016 11:14

Av tovis - 15 januari 2016 16:41

Iskallt ute -25 grader och snö. Men jag är glad ändå för att det är fredag och första veckan efter lovet har gått. skönt! Mina planer inför helgen är att  gå på stan. Vad har ni för planer för helgen? Idag hade vi sovmorgon men jag råkade ta bussen lite för tidigt så jag fick vänta i skolan en halvtimme innan vi började. Vi började 09.20 med slöjd och snart är mitt syslöjdsprojekt klart. Sen hade vi No vi läste på till ett prov vi ska ha om två veckor. Sen hadevi lunch det blev super god mat spagheti och köttfärsås. Sen  hade vi engelska och som sista lektion hade vi engelska. När vi hade slutat så gick vi till busshålsplatsen det var ca. 15 meter kvar och så såg vi bussen komma så vi sprang så fort vi kunnde och så han vi med bussen. Nu sitter jag hemma i sängen och skriver. Hade snart tänkt att hoppa ned i badet.

Ha en fortsatt bra fredag! 


Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards