meyou

Alla inlägg under september 2015

Av tovis - 29 september 2015 20:08

Här kommer lite höstinspo

Av tovis - 28 september 2015 16:49

jag har en rolig grej att berätta
Jag har skaffat ett instagram konto endast för denna bloggen :)
På instagram heter jag; meyou.blogg
Och jag skulle bli jätte glad om ni gick in och började följa kommer uppdatera där så ofta som möjligt.
Typ när det kommer ett nytt inlägg med mera.
Ha det bra hejdå!

Av tovis - 27 september 2015 19:47

Idag har varit en chill höstdag jag har bakat kola blandannat blev supergott de är snart slut desutom...

Vi bestämde oss för att åka till ett naturservat och ta en prommenad bilder kommer eventuellt upp imorgon. 

Sedan när jag kom hem räkna jag lite på matten spanskan och så läste jag på  till orienteringsprovet som vi har på tisdag vi har matte prov desutom på torsdag så kommer inte hinna updatera men på fredag ska jag göra en jätte rolig grej tänkte hålla det hemligt lite till men ni kommer att få reda på det... 

Igår så var jag o min syster ute på en prommenad med Mio i solen vi tog några bilder som jag kommer att lägga upp. Vet någon hur man kan lägga upp en film som man har filmat via imovie och så att man kan lägg upp den här 

Veckan har annars gått bra har haft kemi prov det gick ok men det var typ en fråga som var ganska svår....

Skulle vilja förendra lite på min blogg och i mitt rum typ få en liten höst feeling över det hela men jag vet inte riktigt hur kommmentera gärna förslag om ni har några ideer!

Ha det bra




Av tovis - 26 september 2015 08:50


Nu har jag ju gjort en höst design så varför inte fortsätta på samma spår och göra en höst tag



Vad är det bästa med hösten?

Färgerna löven att man kan vara inne och mysa och vara ute och ta höstprommenader.


Vad kommer du att äta i höst?

Tacos och Kina mat


Vad kommer du att dricka i höst?

Varm choklad


Vad kommer att bli ditt mest använda plagg i höst?

Min hollister jacka


Vad gör du om dagarna egentligen?

Går i skolan, gör läxor bakar är med kompisar


Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?

hm.. kommer inte ihåg


Vad läser du?

du är ett geni


Vad lyssnar du på?

Jag lyssnar på spotifie top 50 Sverige


Vad tittar du på?

lite allt möjligt idol blanndannat


Vad var bäst med sommaren?

när jag var hos mormor


Vad har du för höstplaner?

Mysa dricka varm choklad m.m


Av tovis - 19 september 2015 07:46

igår åkte jag o klippte mig jag klippte mig 1 dm blev väldigt nöjd när jag kom hem gjorde jag cake pops det var första gången jag gjorde det. Men det blev gott. Till det så åt vi tacos men när vi skulle köpa taco krydda råkade vi köpa extra stark så det brännde nästan i munnen när man åt ut av den. Idag ska jag städa på mitt rum och kanske åka ner på stan. Anledningen till varför det inte kommer uppdateras så mycket de två kommande veckorna är för att jag har tre prov som jag måste plugga till. Kemi, So och matte. Nu ska jag äta frukost hejdå!

Av tovis - 16 september 2015 20:41

imorgon ska jag börja på en kurs med bara vuxna. Kursen handlar om Parakrobatik. Jag är så peppad. Nu sitter jag och kollar på idol. Jag ska läsa och har läst lite av min spanska läxa och ska läsa igenom den en gång till i pausen. Imorgon ska jag börja plugga på No;n jag har gjort det lite innan men imorgon ska jag fördjupa mig lite. Nu är jag jätte trött.

Av tovis - 11 september 2015 21:38

Idag till fredagsmys bakade jag choklad brownie det var första gången jag bakade det men det var verkligen super gott vill ni ha receptet?
Nu har jag suttit o kollat på fångarna på fortet jag hejade på det oranga laget. Nu ska jag läsa igenom en skoluppgift och sedan ska jag gå och sova!
Godnatt

Av tovis - 11 september 2015 07:36

denna vecka har jag inte kunnat uppdatera för jag håller på att plugga till ett SO kemi och matte prov. Det är om två veckor så jag ska plugga hela nästa vecka också. Idag har vi teknik slöjd kemi och engelska. Min favvo dag är onsdagar för då har jag typ alla mina favvo ämnen, men fredagar är ändå bäst för då är det helg!

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards