meyou

Alla inlägg under april 2015

Av tovis - 30 april 2015 12:29

Glad Valborg vill jag först säga. Där jag bor firar vi Valborg genom forsränning alla som vill som är över arton får bygga en båt av frigolit sen ska man åka ned för ett vattenfall så ser man om båten klarar sig eller inte. Jag sitter och kollar på det just nu. Min favorit båt var en bÅt som ser utsom en sköldpadda ha en trevlig Valborg hejdå

Av tovis - 30 april 2015 07:44

Igår hade jag ju dans uppvisning som jag har skrivit ganska mycket om och efteråtn så åt vi ju pizza. Men innan vi åt pizza så gick jag in på kAphal för jag hade spannat in en sak där det var en skolavslutnings kläning vi gick in där och vi prova den och den passa perfekt jag köpte den och en vit kofta till. Jag gillar kläningen jätte mycket. och koftan oxå. Jag har ett par blå skor till som jag köpte för 4 veckor sedan. Som passar jätte bra ihop med kläningen. Bild kanske kommer senare just nu har jag ingelagringsutrymme på min mobil förutm att jag kan snapa. Ha det bra hejdå!


Av tovis - 29 april 2015 20:05

nu har jag dansat det var super kul. Nu är jag ganska så trött dansade två gånger i tio minuter var plus träning två gånger. Det gick bra! När jag var klar beställde vi pizza capritziosa.

Av tovis - 29 april 2015 15:45

idag är dagen med stort D det är dans uppvisning/ föreställning jag är jätte peppad och taggad vår grupp ska dansa två gånger och hela dansen är typ 3 koreografier i en så dansen är typ 10 minuter min grupp ska dansa i ca. Tre minuter resten ut av tiden ska vi sitta på scen och göra lite saker på fredag är vi lediga. Nu sitter jg och väntar på bussen. Det är inte så jätte varmt. Idag hade vi So prov och no diagnos sen på sspanskan hade vi förhör och på idrotten så spela vi badminton och på musiken sjöng jag spela gitarr och piano. Nu sitter jag på bussen och är snart framme ha det bra hejdå

Av tovis - 27 april 2015 15:54

Hej Hej igår testade jag godis så nu hade jag tänkt att vissa vad jag åt och ge betyg några saker åt jag inte igår men jag tog med de för attt det var så gott.


Det först jag testade var nerds i smaken


Jag tycker att det var gott det var först gången jag smakade det

Det var väldigt mycket färg ämnen i det hela tungan blev alldeles röd

citronen var lite väl syrlig

betyg: 3/5


En annan grej som jag testade för ett tag sedan var skittels

   

SKITELS FRUTI jag tyckte alla var goda det jag tyckte var minst goda var lila

kostar typ 10 kronor.

Betyg 5/5



drumsticks

smakar mjölk och jordgubb var goda

betyg : 3/5



choklad oreo

God smakar lite krispigt

betyg: 2/5




refreshers

Smakar som mentos fast lite surare i början har olika smak

betyg: 5/5





Dip dap

en klubba med pulver i pulvret var jätte surt vilket gjorde att man inte kände smaken utav själva klubban.

betyg: 3/5


vinnarna blev refrehes och skitels  

ha det bra hejdå!


Av tovis - 27 april 2015 15:38

Hej Hej jag skulle vilja veta vad ni vill att jag ska blogga mera om tipsa gärna om ni har någon ide omn vad ni vill att jag ska blogga mera om.


Snart ska jag på dans jippi!

Vi är klara md koreografin så nu ska vi bara öva på den för på onsdag har vi uppvisning. Jag gillar verkligen att dansa jag har gjort det i lite mer än 1 år det är så roligt. Jag gillar det verkligen! Jag trännar dans en timme i veckan.   


Vi har ett prov denna vecka villket gör att jag kanske inte skriver exat lika mycket. Idag på gympan körde vi brännboll. Och igår så målade jag mina naglar med ett nagellack från depen i färgen 405 färgen var väldigt starkt blå passar bra på sommaren.

/hejdå


Av tovis - 27 april 2015 08:10

nu är det måndag jag ska iväg till skolan snart. Vi har svenska på morgonen sen har vi matte No engelska So och svenska igen och sist idrott. Sen ska jag ha dans idag i det är sista träningen innan uppvisningen som är på onsdag. Det ska bli kul nu måste jag sluta skriva hejdå

Av tovis - 26 april 2015 15:11

Hej hej bloggen!

Nu har jag varit hos tess-liv.blogglatsen.se (hennes blogg)

Vi har hoppat studsmatta och filmat lite olika saker. Gå gärna in och kolla på tess-liv en jätte bra blogg!

Som handlar om pyssel och hennes liv. http://tess-liv.bloggplatsen.se/ det här är hennes adress. Som sagt kika gärna in på hennes blogg! Idag har jag studsat stutsmatta det var kul! Nu sitter jag inne och skriver snart ska vi gå ut igen.  



Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards