meyou

Alla inlägg under februari 2016

Av tovis - 26 februari 2016 19:24


Handling: Siris bästa kompis åker bort till USA över sommaren hon är ensam kvar hemma en dag ringer det på dörren det är Antonia Siris bästa ovän. Men är Antonia verkligen så illa som hon först trott och vad döljer hon för hemlighet?

Författare: Helena Netzell
+ om man gillar relationsböcker är det här en något för dig innehåller både kärlek kompis relationer och lite tårar.
-Boken tycker jag blev lite långtråkig ett tag men det gick över ganska snabbt.
Betyg: 4/5

Av tovis - 26 februari 2016 19:06

nu är jag hemma från slalom backarna. Det fanns inget Wi-Fi i stugan vi bodde i så kunde inte uppdatera något. Idag har jag kollat på lite serier läst ut en bok (bokrecension kommer snart) börjat på en annan bok som verkar bra. Annars har jag inte gjort så mycket. Vad har ni gjort idag?

Av tovis - 21 februari 2016 18:14

Av tovis - 21 februari 2016 07:55

Nu sitter jag i bilen på väg till slalom backen. Igår var jag på stan med mamma och vi handla en högtalare som vi lyssnar på just nu. Och så köpte vi två termosar. Vi har åkt i ca. 30 min. Och ska typ Åka i två timmar till. Men jag är super taggad och det ska bli jätte kul. Jag ska försöka lägga ut lite bilder då och då men det är inte säkert att vi har Wi-Fi där vi ska bo. Nu ska jag försöka att sova för jag är trött.
Ha det bra!

Av tovis - 20 februari 2016 09:35

nu har jag äntligen sportlov!!!
Så skönt.
Dagens planer är att åka ned på stan låna en bok och packa för imorgon åker vi iväg uppåt vi ska åka slalom det ska bli jätte kul. Vi kommen åka dit söndag-torsdag. Jag kommer därför inte vara så aktiv det bror på om vi har Wi-Fi eller inte i stugan vi ska bo i. Men nu ska jag fortsätta packa. Trevlig helg!

Av tovis - 14 februari 2016 17:53

Söndag imorgon blir det vecka 7 det kommer bli en jobbig vecka jag känner det på mig. Jag har matte prov på tisdag engelska redovisning på tisdag och idrotsredovisning på tisdag och spanska förhör VÄLDIGT MYCKET saker händer på tisdag och jag ser inte fram i mot någon av grejerna. Men ibland måste man göra sånt man inte vill helgen har iaf varit bra och ser fram i mot nästa för då får vi sportlov och jag ska iväg och åka slalom JA!!
Men nu ska jag fortsätta plugga.
Glad alla hjärtansdag

Av tovis - 14 februari 2016 10:29

Av tovis - 11 februari 2016 07:28

idag åkte vi slalom med skolan det var jätte kul! Det var jätte bra väder på förmiddagen men sen började det att regn snöa men vi fortsatte åka ändå för det var så kul!
Här är några bilder:

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards