meyou

Alla inlägg under september 2016

Av tovis - 30 september 2016 20:28

Idag har jag haft studiedag jag och min kompis <3 och min syster åkte till mall of scandinavia klockan nio imorse. Jag hade aldrig varit därför innnan men det var stort. Det var typ 6 våningar. Det var väldigt mysigt att vara där. Vi gick in i massa affärer de var extra roligt att gå in i såna affärer som inte finns här där jag bor favorit affärens var nog h&m home. Alltså h&m fast med inredning där köpte jag ett kuddfodral. Vid tre åkte vi hem. Vi var hemma runt fem och då var man riktigt trött.

Ganska mycket folk...

Av tovis - 21 september 2016 20:11

idag har jag varit i skolan i 8 timmar! Enligt mig är det väldigt länge vi börja kvartöver åtta och sluta kvartöver fyra. Efter det skulle jag iväg och dansa men jag var så trött och jag trodde nästan att jag hade blivit sjuk eftersom mamma har varit sjuk hela veckan så trodde jag att jag hade blivit smittad så jag bestämde mig för att vara hemma och plugga :(
Vid halv åtta bestämde jag mig för att baka kola. För att fira att dagen är slut och för att ha något gott att äta till idol.
Kollar ni på idol? Isånnafall vem hejar du på?

Av tovis - 19 september 2016 20:18

helgen har varit väldigt bra i lördags sprang jag ett lopp som var på 6,4 km. Det gick bra med tanke på att det var ett tag sedan som jag sprang lite längre sträcka. Efter loppet mötte jag upp några kompisar och så cyklade vi lite enhjuling sen var klockan sex när jag kom hem. Jag åt lite middag sen så läste jag lite. Sen var det dags för lördagsmys <3 efter det gick jag och la mig.

I söndags fortsatte jag läsa eld (andra delen i cirkeln) eld var till och med bättre än cirkeln är helt upsest med serien, så jag undrar om jag tycker någon bok kommer vara lika bra dom denna rekommenderar så STARKT!
Jag gjorde inte så mycket mer myste med Mio och gjorde matteläxan ;(
Börjar märka att det börjar bli allt mer och mer i skolan. Suck.

Vad har ni gjort i helgen?

Av tovis - 11 september 2016 20:13

Nu har jag gått i skolan i ca. 3 veckor och det är ganska varmt för att vara höst men inte alls samma värme som i somras saknar den värmen.
Annars då imorgon är det måndag :(
Måste ändå säga att vi har fått ett ganska bra schema så har inte så mycket att klaga på igentligen. Imorgon har vi inte så jätte roliga lektioner men efter skolan ska jag träffa en kompis och läsa läxor. Har inte fått så mycket läxor en men jag antar att det blir mer längre in på terminen, har ni mycket läxor?

Här är en bild från i somras när vi var på Mallorca;

Av tovis - 9 september 2016 21:22

Har varit ganska dålig upd nu det beror på att jag har testat en ny bloggportal, nouw. Jag gillade den bloggportalen men jag det finns saker jag inte tyckte var så bra med den så nu är jag tillbaka.

Men vad har hänt sen sist;
*jag har börjat med dansa igen har haft en lektion det var super roligt
*jag har börjat lyssna på den fantastiska resan den är så bra
*mormor har kommit och ska vara här ett tag
*jag har fått hemkunskap det var helt ok
*jag har sett cirkeln så bra det är min nya favorit film

Då vet ni varför det har varit så dålig upd. Jag hoppas att ni fortfarande vill läsa min blogg.
Ha en trevlig helg

Av tovis - 9 september 2016 21:03

Av tovis - 3 september 2016 22:50

Hej hej!
Min dag startade jag med en löprunda med pappa och min nya löparskor. En svettig start på dagen. Men kul start ;) Det regnade imorse och det gjorde så det blev halt på marken. Så jag råkade springa ned i ett gupp och då halkade jag. Men det gick ok. Och vi sprang vidare. I slutet när jag springer brukar jag rusch de sista 8-10 metrarna men det blev en kort rusch idag på ca. 4 m.

Nu ska jag snart gå in och duscha men först ska jag stretcha och lyssna på den fantastiska resan. Den är så bra. Jag brukar inte lyssna på piffar men denna är riktigt bra. Då har jag ändå bara lyssnat 5 avsnitt.

Lyssnar ni på någon bra podcast?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards