meyou

Alla inlägg under december 2015

Av tovis - 29 december 2015 17:28


Ett roligt sällskapsspel som är en blandning av kort och fem i rad.
Ålder: 8+
Tid: ca.30 min
+ lätta regler, går snabbt att spela.
- inget
Betyg: 5/5

Av tovis - 27 december 2015 09:00

Idag när vi vaknade kolla vi ut genom fönstret och såg att det snöa. Tyvärr glömde vi överdragsbyxor. :(
Jag trodde inte att det skulle komma någon snö det här året och så gjorde de det. Men jag tror att det kommer att smälta undan ganska snart för det ska bli plus grader på eftermiddagen.

Av tovis - 26 december 2015 21:31

nu är vi framme!
Vi har bäddat och snart ska vi sova i våra nya lakan. Som vi fick i julklapp. Som jag tycker var väldigt snygga. Imorgon ska vi gå på stan det ska bli roligt. Får se om jag hittar något...
Nu ska jag gå och läsa och sen sova godnatt

Av tovis - 26 december 2015 10:57

Nu sitter vi i bilen vi har åkt i 2,5 h och har ca. 1,5 h kvar. Jag och min syster sitter och spelar Sims 3. Vi är på väg till mormor.


Nu ska vi fortsätta att spela.
Ha det bra!

Av tovis - 25 december 2015 09:52

Av tovis - 24 december 2015 19:43

god jul!

Av tovis - 23 december 2015 19:22

1. Favorit julfilm?
Tjuvarnas jul trollkarlens dotter

2. Favorit julfärg?
Röd

3. Är du uppklädd eller har du myskläder på julafton?
Både och, oftast lite uppklädd

4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle du köpa?
Ingen anning brukar inte köpa julklappar till mig själv...

5. Öppnar ni julklapparna på morgonen eller kvällen?
Vi öppnar de på kvällen

6. Har ni byggt pepparkakshus?
Ja det har vi

7. Vad ska du göra på jullovet?
Förmodligen åka slalom åka till mormor och fira nyår


8. Favorit jul nagellack?
Något rött

9. Vad är din julönskning?
Jag hoppas alla får en toppen jul. God jul!

10. Vad måste finnas på julbordet?
Köttbullar

11. Pepparkakor eller lussebullar?
Pepparkakor

12. Skumtomtar eller knäck?
Båda är super goda.....

13. Ischoklad eller marsipan?
Ischoklad

14. Köttbullar eller prinskorv
Köttbullar

God jul

Av tovis - 22 december 2015 23:02

Iförgår fick jag ett doftljus av mamma som luktar nya lakan. Det luktar verkligen jätte gott. Alla jul klappar är nu handlade och nu håller jag på att baka inför julafton har ett helt paket pepparkaks deg som jag inte har bakat. Idag har varit en slappar dag. Skönt, annan dag jul åker vi till mormor och ska vara där ett tag. Sen får vi se vad vi hittar på... Men god jul jag får se om jag hinner uppdatera något annars hör vi efter jul

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards