meyou

Alla inlägg under maj 2016

Av tovis - 31 maj 2016 20:32

wow bara en vecka kvar i skolan och bara en vanlig dag kvar som är imorgon. På torsdag ska vi tävla mot en annan skola i något som heter skolkamp. Det ska bli kul, jag har aldrig varit med på det förut så det blir lite extra kul. På fredag så ska jag vara ledig för att en nära vän till familjen tar studenten. Det ska bli jätte kul ;) sen är det helg jag har inte några större planer. På måndag är det nationaldag så då är vi lediga. Sen är det tisdag och då har vi bara lektioner på förmiddagen och så slutar vi direkt efter lunch. På onsdag går vi som en vanlig dag och sen på kvällen har vi skolavslutning.

Detta år har gått så snabbt det är ett tecken på att det har varit roligt. Jag tror nästan att detta har varit det bästa skolåret hittills och jag hoppas att nästa år blir minst lika bra.

Btw jag har beställt några nya strumpor och jag tycker att det var jätte snygga. Detta är nog mina favoriter :)

När få ni sommar lov?

Av tovis - 29 maj 2016 21:09

grattis världens bästa mamma på morsdag <3 Hoppas att du har haft en bra dag. När du kommer hem väntar en liten överaskning på dig.....

Av tovis - 29 maj 2016 17:59

Av tovis - 26 maj 2016 20:38

wow bara två veckor kvar på terminen. Det har gått väldigt snabbt, men det betyder ju bara att man har haft roligt och man inte hunnit tänka på tiden. Detta år har varit det bästa året bortsett från de tre sista veckorna som varit lite stressiga. Annars har detta år varit överförväntan! Hoppas att nästa år blir minst lika bra!

Trots allt är det två veckor kvar och på den tiden hinner man göra mycket. Idag var en helt vanlig torsdag. Jag är inte jätte förtjust i torsdagar för att vårat schema då är inte så roligt. Börjar tidigt och slutar sent och inte så jätte roliga lektioner. Annars har det inte hänt så mycket idag har pluggat till det sista provet (biologi). Så när jag kommer hem från skolan imorgon får man fira lite extra eftersom att man gjort alla prov. Dett blev ett ganska långt inlägg men jag tyckte att det behövde lite uppdatering.
Ha det bra så hörs vi!

Av tovis - 21 maj 2016 10:00

Igår så var jag ute med Mio på en prommenad jag tog några bilder som jag hade tänkt vissa i detta inlägg.


            


Av tovis - 16 maj 2016 14:59

Hej!

Såg ni på Eurovision i lördags, isf vad tyckte ni? Jag tyckte att Australien skulle ha vunnit. Hon var verkligen jättebra! Tyvärr så vann ju inte hon,hon kom tvåa vilket hon verkligen förtjännar. Hon var verkligen super bra och jag trodde verkligen att hon skulle vinna. Men det gjorde hon inte det gjorde Ukraina, vilket jag tycker var väldigt oväntat. För vad jag har läst har hon inte varit segertippad. Så det var en överaskining. Hennes låt var väl ok den var inte jätte dålig men den var långt ifrån den bästa. Men jag tror att låten kan bli bättre för varje gång man lyssnar på den. Vem hejade ni på?



Av tovis - 13 maj 2016 15:29

Jag hade tänkt att göra en q/a om några veckor ni får jätte gärna ställa frågor. En av er som kommenterar kommer jag att ge en shout out till (jag lottar om vem som kommer att få en shout out). Men då måste ni länka till eran blogg. Ni får så klart kommentera även om ni inte har en blogg.

Ha en fortsatt bra dag!

bild: google

Av tovis - 13 maj 2016 14:48

Hej!

Förra helgen så var jag i Stockholm det är blandannat därför som det inte varit en så bra upd. Vi hade inget wi-fi där vi bodde. Hur som helst det var jätte kul i Stockholm. Speciellt på lördagen då var vi på Gröna lund & så var vi i Gamla stan och åt glass. Bästa dagen på länge! På söndagen gick vi i Gamla stan. Sen så åkte vi hem på eftermiddagen.


Nu i veckan har det inte hänt något speciellt men igår så åkte vi till Stockholm igen. Vi gick på semifinal 2 genrepet inför eurovison. Det var mycket bättre än i tisdags. Jag hejade på Australien som tur var så gick hon vidare. Till den stora eurovison som är nu på lördag. Så taggad på lördag hoppas verkligen att Australien vinner. 




Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards