meyou

Alla inlägg under september 2015

Av tovis - 5 september 2015 17:55

Hej idag var jag på stan!

Vi gick in i en amrikansk godis butik och är hittade vi en ny m&m smak som jag hade tänkt att testa nu


De kostade: 59 kr

Smak: apelsin citron och vit choklad inuti i mitten

Smak: wit choklad med lite apelsin smak

+ Sött och de oranga smaka apelsin

- lite för sött för mig

betyg: 3/5


Hoppas att ni gillar inlägget!



Av tovis - 4 september 2015 18:26

idag har varit en ganska så soft dag vi börja 9.20 med sy slöjd. Sen så hade vi No labb och sen hade vi lunch och sist engelska. Vi slutade klockan 14.00 så det var skönt. När jag kom hem fyllde jag på med mer vatten till Mio och han var verkligen jätte törstig. Efter det städade jag hela huset. För morfar kom idag han ska åka imorgon. Ikväll blir det pizza super! Nu är jag trött så nu ska jag bara ligga i sovan och ta det lugnt vad gör ni idag?

Av tovis - 1 september 2015 20:00

Nu har jag varit ute och gått en promenad med min syster och min kanin och så har jag gjort om min design. Nu har jag suttit o läst en väldigt bra bok som heter du är ett geni. Den är verkligen jätte bra nu sitter jag och väntar på idol.
Som börjar om en minut. Vad tycker ni om designen kommentera gärna nu börjar idol ha det bra hejdå!

Av tovis - 1 september 2015 17:19

      Oj vad snabbt det går det är redan September. Idag har varit en bra och ganska lång dag vi började halv nio. Då hade vi musik. Sedan hade vi matte det började regna sedan så vi fick ha inne gympa.


Till lunch blev det skinksås med pasta det var gott. Godare än vad jag trodde. Sen hade vi spanska och spanska förhör det gick väl ok. Sist hade vi Engelska. Vi slutade vid halv fyra.Jag funderar på göra en ny höst header vad tycker ni med kanske lite mer höst färger oxå.  På torsdag ska vi ha friidrottsdag. Det ska bli roligt!

Ha det bra!


Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards