meyou

Alla inlägg under oktober 2015

Av tovis - 12 oktober 2015 18:17

Om du gör ditt bästa så går det inte att göra bättre!

Du kanske har hört det utrycket förrut, de har jag gjort men jag aldrig riktigt tänkt på vad det betyder 

Alltså du kan inte göra mera en ditt bästa.

När man tänker efter en stund så inser man att det verkligen stämmer om du 

ex. har pluggat inför ett prov och du gör ditt bästa på provet men blir ändå inte helt nöjd.

DÅ HAR DU JU ÄNDÅ GJORT DITT BÄSTA!

Det är ju faktiskt så så om du har något jobbigt prov framför dig så de ända du kan göra är att plugga och göra ditt bästa för mera kan man ju faktiskt inte göra eller hur?



Gör ditt bästa mer kan du inte göra!

Ha det bra så hörs vi!

Av tovis - 11 oktober 2015 18:52

Det började med att vi hade gäster på fredagen. Vi åt tacos och till efterätt åt vi äplepaj. När klockan var runt elva så åkte våra gäster hem och jaggick och la mig. Jag vaknade fem över sju på lördagen vilket var ganska tid....Sedan fick vi ett sms om att det var dansträning hela helgen vilket jag var lit oförbered på. Så på lördag förmiddagen gjorde jag i ordning mig sean åkte jag till dansen och dansade i ungefär två timmar.


Sedan efter det så bakade jag chokladrutor.Det blev gott men jag var så trött så istället för att pensla på ägg vita råkade jag pensla på ägg gulan...

Sedan så på kvällen satte vi på en film som hette Matilda. Den var ok. Sedan gick jag och la mig. Jag vaknade idag klockan åtta. Gjorde inget särskillt jag tog en höst prommenad sedan åkte jag till dansen. Och trännade från klockan 14-16 Och imorgon har vi uppvisning vi ska vara med och inviga en festival.

Så nu har jag precis duscat och ska snart gå ned och äta lax ha en fortsatt bra helg hejdå!

Av tovis - 9 oktober 2015 23:00

idah var jag hos tandläkaren det gick bra. När jag kom hem börja jag på ett projekt på mitt "sminkbord" ett lite inspo/tumblr inspirerat tänkte att jag kan vissa hur det ser ut när det är klart. Vi hade gäster så jag han inte kolla på idol men jag vet att Magnus åkte :( tråkigt. Nu ska jag gå och lägga mig

Av tovis - 6 oktober 2015 16:29

I helgen höst städade jag mitt rum.
Efter som att jag var på idol och inte kom hem förens typ klockan tre på natten så var jag så trött så jag gjorde inget på lördagen. På söndagen så åkte jag till Ikea och när jag kom hem så städade jag mitt rum. Så denna helg har jag verkligen tagit de lugnt.

Av tovis - 3 oktober 2015 01:01

Nu sitter jag på tåget på väg hem har varit en toppen dag! Nu är jag alldeles slut. Har ju desutom gått i skolan idag kommer typ hem om en timme. Så lite segt just nu.
Nu ska jag försöka sova lite.
Ha det bra!

Av tovis - 2 oktober 2015 08:43

nu ska jag berätta vad det är för överraskning jo jag ska på idol idag bilder kommer att komma. Men nu har jag bråttom till skolan har haft sovmorgon.
Ha det bra

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards