meyou

Alla inlägg under januari 2016

Av tovis - 10 januari 2016 20:20


Imorgon börjar skolan för mig.
När börjar/började ni skolan?
Vi börjar 09.10 Så det är skönt med lite sovmorgon. Vi har svenska projekttid och planeringstid. Och så slutar vi tidigt vid 14.30 Så man kan säga att det blir en mjukstart.
Idag har jag inte gjort så mycket tagit en prommenad i snön med Mio. Städat och bakat muffins. Nu är snart muffinsformar färdiga så nu måste jag sluta skriva.
Godnatt

Av tovis - 7 januari 2016 20:33

Av tovis - 7 januari 2016 20:33

Idag har jag bakat kladdkaka och åkt skridskor. Nu sitter jag och kollar på tv. Imorgon ska jag åka skidor. Ska bli kul. Och på lördag dansar vi ut julen.
Detta var ett kort inlägg men en liten upd. Iaf

Av tovis - 6 januari 2016 15:38

3 saker jag aldrig skulle göra:
1. Hoppa ut genom fönstret
2. Hoppa bunger jump
3. Äta en sked med kakao

3 saker jag vill lära mig:
1. Klättra i tyg
2. Göra macroenes
3. Gå ned i split/spakat

3. Saker jag inte tycker om
1. Mobbning
2. Sushi
3. Armhävningar

Sun

Av tovis - 3 januari 2016 21:13

Av tovis - 2 januari 2016 20:56

Nu är jag och mamma uppe i hälsingland vi ska åka slalom där imorgon. Det sa bli jätte roligt det är säsongpremiär imorgon desutom. Jag kommer fota lite i backen så det kommer säkert ut några bilder. Annars idag har jag inte gjort något särskillt tagit det lugnrt och packat nu sitter jag i sängen och bloggar. Detta blev ett kort inlägg men imorgon kommer ett lite längre förmodligen då jag kan berätta hur det gick i backarna. Ha det så bra!

Av tovis - 1 januari 2016 20:25


Gott nytt år!

Hoppas att ni har haft ett bra 2015 och att ni får ett ännu bättre 2016!

Första dagen på 2016 har jag bara tagit det lugnt bakade en kladdkaka. Sen har jag kollat på TV-serier och gått ut med Mio. Nu är jag hemma från mormor det vra bra där och iförgår så var jag på stan och handlade eftersom att jag hade fått presentkort på h&m jag hittade en kläning med rosor på och en tröja med vita ränder på. vi fickade även på waynes coffe. Jag och min syster tog varsin choklad.

Vad gjorde ni sista dagen på 2015?




Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards