meyou

Alla inlägg under februari 2016

Av tovis - 8 februari 2016 08:04

det har varit en jätte bra helg på fredagen åkte jag ned med en kompis på stan och vi åt på espresso house. Sen åkte jag hem och bakade nutella kakorna jag skrev om i förra inlägget det blev helt ok tycker jag. På lördagen tog jag deg mest lugnt jag var på en affär och köpte en filt med USA motiv den är så mysig. Sen kolla jag på mello och jag hejade på Ace och Robin Bengtsson. På söndagen hjälpte jag till lite grann att sätta upp mina nya garderober. Det var jobbigt och tog ganska långt tid så jag tog en paus gick ut och städade mios bur. Sen åt vi och sen gick jag ut o sprang 4 km. Sen kom jag hem och Åkte iväg på yogan. Så såg min helg ut vad har ni gjort i helgen?
Ha det bra!

Av tovis - 4 februari 2016 19:13

Imorgon är det nutelladagen brukar inte äta nutella så ofta och det var längesen jag åt så jag vet inte ens om jag gillar det eller inte. Men jag ska fira dagen ändå och förmodligen ska jag köpa en nutella burk efter skolan och så hade jag tänkt att baka nutella kakor det ser jätte goda ut men jag har aldrig testat att baka dom. Så vi får se hur det går och om jag orkar...


Av tovis - 2 februari 2016 17:11

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards