meyou

Alla inlägg under juli 2016

Av tovis - 1 juli 2016 21:46

hela denna vecka har varit så rolig. Jag o en kompis har gått på vindsurfingsläger och lärt oss grunderna i vindsurfing det har varit så roligt. Men man har varit jätte trött när man kommit hem på eftermiddagen. Men så jag är så glad att jag har fått testa att vindsurfa och jag ångrar det inte en sekund. För det är ju inte direkt varje dag som man bara "jag drar ut och vindsurfare en stund"

Att gå på läger överhuvudtaget är så roligt man lär känna nya människor och får göra massa roliga saker!

[Bild]

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards