meyou

Alla inlägg under april 2015

Av tovis - 23 april 2015 15:18

nu har jag ju haft bloggen ett tag typ 3 veckor och jag har hunnit göra några inlägg ett inlägg som är väldigt vanligt att folk bloggar om är frågor och svar så då tänkte jag att jag oxå kan göra ett sånt inlägg så alla frågor ni har kan ni ställa men snälla inga haters Och massa konstiga frågor annars ska jag försöka svara på så många jag hinner i nästa frågor och svar inlägg så det är bara att kommentera skulle vara jätte kul tack på förhand
Ha en fortsatt bra dag och jag ska försöka ta bort inlägget om emoji tag för jag gjorde det på min mobil och alla smailisar jag gjorde blev bara fråge tecken vilket var synd men jag ska göra den riktiga emoji tag på datorn någon gång under veckan hoppas jag. Ha det bra
Hejdå ;)

Av tovis - 22 april 2015 19:57

Hej Hej

Idag hade jag tänkt att berätta hur dagen har varit den har varit toppen. Vi hade spanska på morgonen där vi fick en liten läxa tills nästa vecka sen så hade vi rast sen 1 timme SO (mitt favvo ämne) Sen NO inte mitt favvo men det är ok. Sen hade vi lunch och sen idrott (mitt andra favvo ämne) där jag slog person bästa på att springa. sen körde vi brännboll. och sn stafet och sen fotboll staffet och att sringa tycker jag är roligast :) sen hade vi musik villket oxå är kul :) och sen slutade vi tugo i tre men nu ska jag ner och kolla på sveriges mästerkock

Av tovis - 18 april 2015 09:09

Detta är en ny kategori där jag kommer testa saker som ollika maträtter smink grejer och godis såklart i detta test hade jag tänkt att göra

tovis testar glassar vi kör


Det är det nya gb glassarna jag har testa jag kommer berätta vad jag tycke om de vi börjar med den första glassen som heter magnum pink


Magnum pink

kostar ca. 20 kronor

smak: hallon och choklad och yoghurt

+ser väldigt cool ut den var helt ok för de som gillar hallon och yoghurt glass är denna glass perfekt

-smakar nästan lite lakrits

betyg: 3/5



calipo shots lemon och coola

kostar: 15 kr

smak: smakar typ sprite blandat med lite cola eller typ cola med lite vatten

+ var ganska god   

-det är svårt att få ut glassen ser inte så jätte god ut

betyg: 3/5




x pop (kom utv föra året men har inte ätit den förns i år)

kronor: 7 kronor

smak: olika lime/citron jordgub

+ser god ut

- det hära pop kulorna högst upp var ganska obehagliga när man skulle svälja de

det typ popade i halsen



det var typ alla nya glassar jag har testat hoppas att ni gillade inlägget vilken är er favorit glass?

hejdå!



Av tovis - 18 april 2015 08:26

Hej hej

Nu hade jag tänkt att göra en TMI-tag jag tar inte alla frågor jag svarar bara på det jag vill men hoppas att dte är ok :)


Vad har du på dig ?

morgonrock


Några piercingar ?

nej


Favorit serie ?
har ingen

Favoritband ?

lyssnar inte på några band


Något du saknar

sommaren


Favoritlåt ?

har många


Favoritfärg ?

många


Betydelse bakom ditt YouTube- namn ?

har inte youtube men mitt bloggnamn varför jag har det står in presentation


Senaste bok du läst ?

flyga högt


Den boken du läser just nu ?

flyga högt



Favoritmat ?
tacos

Plats du vill besöka ?

London det är super roligt där


Sista platsen du besökte ?

förutom hemma så är det skolan

Har du någon crush ?

har ingen



Vilka instrument spelar du ?

tvärflöjt så kan jag spela lite blockflöjt piano och gitarr


Favorit smycke ?

Ett armband som är silvrigt med en uggla på

Senaste sport du spelat ?

dans


Senaste låt du sjöng ?

chanderli


Senaste gången du umgicks med någon ?
igår


Vem vill du ska svara på dessa frågor ?

jag vill att nouw.thelot.se ska göra denna tag och alla andra som vill

och tess-liv


hoppas ni gilla inlägget hejdå!






Av tovis - 17 april 2015 15:51

Idag har jag haft svenska engelska och Hem Kunskap på Hk:n gjorde vi wook man gjorde såhär:

man koka upp nudlar och så la man grönsaker i en byta med olja i och putrade upp grönsakerna. så att det blev wookade. det var typ det man gjorde. Just nu bakar ag rulltårta det ska bli gott jag lägger upp recept sen.

Av tovis - 17 april 2015 15:34

Hej hej så nu kommer jag att göra tag abou me eftersom att jag inte har haft den bloggen så länge (faktiskt bara i en dag)Jag tar inte med alla frågor för vissa ville jag inte svara på. Men hoppas att det är ok. Nu sätter vi igång med frågorna.


Favorit ämne i skolan?

Idrott och SO

Favorit dryck?

mjölk


Favorit låt just nu?

Hm har jätte många

Favorit mat?

Tacos


Det senaste du köpte?

Det var en penvässare som jag köpte i London


Favorit bok för alltid?

Har många bra böcker men jag vet inte om jag kommer gilla de föralltid.

Favorit färg?

turkos ljus blå pastellfärger och nyonfärger


Har du något djur?

ja


Vilka länder har du varit i?

England London Danmark Norge och Finland


Pratar du något annat språk?

Ja fast jag kan inte helt flyttande jag läser spanska engelska och så kan jag handalfabetet på tecken språk och några ord m.m


Favorit affär?

TGR

Favorit restaurang?

hm fugo

Favorit parfym?

Aqua kiss och blackberry and rasberries från i love


Favorit lov/semester tid?

Helg och sommarlovet!


Favorit blogg?

Läser inte så många


Favorit film?

Vet inte


Favorit tv program?

vet inte



PC eller Mac?

mac kaaaanske jag har inte testa någon ut av de datorerna


Vad har du för mobil?

Min mobil är trasig den la bara av i tisdags


Hoppas du gilla inlägget


Av tovis - 16 april 2015 18:57

Hej Hej

Det här är en blogg om kläder/mode tags och challenges men fram för allt om mitt liv och matlagning jag gillar verkligen att laga mat. Mitt största intresse om jag går på är dans att dansa är så kul. Jag går på dans en gång i veckan det är jätte kul jag dansar typ street/hiphop typ den stilen dansar jag . Bloggen heter meyou som ska symboliser  me and you (jag och du) efterssom att jag skriver här på bloggen och du läser det är därför extra roligt om du skulle vilja kommentera vad du tycker om bloggen. Jag går på tvärflöjt också. Och i 6 veckor har jag ett kör projekt. Senare nästa vecka kommer jag att göra en ny header och design eller så gör jag det idag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards