meyou

Alla inlägg under april 2015

Av tovis - 26 april 2015 10:02

Bästa sommar minnet?

Det var när jag fjällvandrade det var super kul!


Favorit låt?

har många men en jag gillar cheerleader



Favo youtuber och vloggare?

William Spetz


favorit serie?

Har många som jag tycker är ok har ingen favorit


Vad vill du bli när du blir stor?

jag vill bli teckentolk eller något där man jobbar med barn typ dagis lärare


favvo dag i veckan?

Fredag och lördag


Favorit bloggare?

Läser inte någon blogg 


Hoppas ni gillade den först frågor och svar videon om ni har någon mer fråga kan ni ställa det i det här inlägget så kan jag göra en till frågor och svar. Någon gång i veckan ha det bra hejdå!

Av tovis - 26 april 2015 09:31

godmorgon
Igår kväll var jag och köpte glass jag köpte en Magnum yoghurt fresh den var jätte god den smakar hallonsås med choklad jag är inte så förtjust i hallon men den här var riktigt god betyg:3,5/5
Den kosta ca 20kr
Nu Ska jag ner och äta frukost senare idag kanske frågor o svar kommer
Ha det bra
Hejdå

Av tovis - 25 april 2015 07:18

Hej hej nu är det morgon så godmorgon!

Jag var nyss ute på google och sökte på massa olika tags jag tänkte efter som att det är morgon ville jag göra en morning tag men det fanns ingen sån tag så nu gör jag en morning tag själv. Hoppas att ni gillar den!


1. När vaknar du på helgen och på vardagar?

på vardagar vaknar jag kvart över sex och på helger är det olika men den längsta sovmorgen jag har haft var på sommaren då såv jag till 10 men jag brukar vakna ca. 7-8 på helger.


2. När vaknade du idag?

jag vaknade halv sju


3. Har du ätit frukost?

Nej


4. Vad brukar du äta till frukost?

En macka och ett glass mjölk


5. är du morgonpig eller en natt uggla (vaken hela natten)?

Jag är nog mest morgonpig


6. Vad gör du just nu?

sitter och skriver på bloggen.


8.Brukar du morna dig?

jag på vardagar kan jag morna mig i 45 minuter



hoppas ni gillar tagen!



Av tovis - 25 april 2015 06:55

1. Vad hetar din blogg?

Den heter meyou.bloggplatsen.se


2. Vad är bäst/sämst med att blogga?

Jag gillar att skriva och när folk gillar det jag skriver det sämsta är hat komentarer som många får (jag har inte fått en ända)


3. Favorit blogg?

Läser inte någon blogg


4. Vilken sida bloggar du på?

Jag bloggar på bloggar på bloggplatsen.se det är verkligen en jätte bra sida man får en gratis domän och man kan göra snygga designer till bloggen. Jag gillar verkligen denna sida!


5. När började du blogga?

för typ ett år sedan men det var inte på den här bloggen.


6. Vad är ditt mål med din blogg?

Har egentligen inget mål med bloggen jag gillar bara och skriva och jag tycker det är kul om andra gillar det jag skriver här på bloggen.


7. Hur är din blogg om du fick beskriva den med tre ord?

mitt liv, tags


8. Bloggar du mest med mobil elr data?

datan tror jag men alltså det som är bra med mobil är att man kan lägga in ny tagna bilder. Men datorn är bättre ändå.


9. Vad fick dig att börja blogga?

Jag gillade att sjkriva så hittade jag reklam för att man kunjde börja bl9ogga då gjorde jag en blogg där men det var en blogg som kosta så efter 30 dgr om du inte hade betallat så raderades din blogg då började jag blogga på blogg.se en väldigt lätt och bra sida. Och sen började jag att blogga här och sen på nouw så jag har testat att blogga på det flest sidor.


10. Vad är ditt tips till alla nya bloggare?

skriv om ett stort intresse du har så att du kan skriva många inlägg om samma sak jag har mat och mitt liv som jag skriver om något som flera kan vara intresserade att läsa ut av. 


Av tovis - 24 april 2015 18:35

Favorit läpp produkt?

Det är ett eos som heter strawberry sorbe`

kostar ca. 69-89 kronor



2. Favorit nagellack?

Ett från depend nummer 405


3. Favorit ansikte produkt?

mascara från maybelline (använder bara mascara på fest)

4. Favorit asesoar?

ett armband med silver och en uggla på


5. Vilken är din favorit mode trend just nu?

jag gillar att ha randigt på mig neon strumpor är oxå fina

6. Får du hösnuva?

nej


7. simmar du Redan Eller Ska du Vänta?

Inte i sjön det är förkallt


8. Vilken är din favorit varmt väder förfriskningar? (tog ej med den)


9. Det är en varm solig vårdag, vad gör du?

Är ute


10. Vilken är din favorit sak om våren?

ehh jag gillar att det börjar bli sommar


11. Favorit doft?

aqua kiss


hoppas ni gillade tagen det är ganska varmt ute just nu man märker att det håller på att bli sommar

ha det bra hejdå!



Av tovis - 24 april 2015 15:49

Hej Hej nu är det fredag hurra!

Idag var en bra dag vi hade HK vi lagade pita bröd jag blev jätte mätt det var så gott. Sen hade vi bild SO matte det var typ det vi hade. Imorgon ska jag ha dans övning i 3 timmar det är kul och dansa men jag kommer typ att var jätte trött men det är ändå super skönt att det är helg. Dans är verkligen super kul!

Sen vet jag int riktigt vad jag ska göra i helgen kommer nog att ta det lugnt!

På onsdag har vi prov men sen efter det så har vi två dagar ledigt så det blir lång helg!

Glöm inte att ställa frågor på mitt frågor och svar inlägg.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer ha det bra hejdå!




Av tovis - 24 april 2015 15:27

       

Idag har dagen kommit jag har fått mitt skal jag har väntat ett tag på det men inte så länge jag beställde skalet på fyndiq. Det var lite anorlunda IRL men jag gillar det jätte mycket. Jag är jätte nöjd på samma sida beställde vi också ett plast skydd så att mobilen inte blir så smutsig. Jag vet inte riktigt vad skallet kostar. Men fyndiq.se är en sida man verkligen kan lita på sakerna kommer efter två tre dagar beroende på vart du bor. Det är oå hyfsat billigt och det har jätte fina skal där och massa andra saker så kolla gärna in fyndiq.se

ha det bra!

hejdå! 

Av tovis - 24 april 2015 14:59

•Mest använd Emoji?

    har bara använt det två hittils

•Favorit Emoji?

   jag tycker den här är lite rolig




•En Emoji som du önskar fanns?

vet inte


 



•Den Emoji som är mest random?

  bara tog någon



•En Emoji som du inte fattar?

  

•Om du bara kunde använda en emoji, vilken skulle du välja?

  
•Använder du olika emojis när du skriver med olika människor

lite olika

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards