meyou

Alla inlägg under juni 2015

Av tovis - 5 juni 2015 13:48

Hej hej

i onsdags var jag på klassresa i stockholm

och så var vi på grönalund det var jätte kul!

Idag så hade vi fotbollsmatch på skolan och vi vann!

Vi hade även en aktivitetsdag då jag hade

trebenslöpning som aktivitet igår kollade vi på en film den var sorlig.


Av tovis - 1 juni 2015 20:18

hej hej om ni skulle vilja se vad jag har köpt under helgen så kan ni skriva det här i kommentarer igår var jag på två timmars lång föreställning på en dans uppvisning sen var jätte bra! Igår var det morsdag jag var på Ikea då för jag köpte lite saker till mitt rum som ni kan få se i haulen om ni vill? Idag har jag varit ute o hoppat studsmatta imorn ska jag på kören sist gången innan uppvisningen
Hejdå!

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards