meyou

Alla inlägg under juni 2015

Av tovis - 24 juni 2015 15:26

idag har jag varit på läger det var jag igår oxå och i måndags därför har jag inte kunnat blogga på måndagen var jag super trött igår var jag på allsång på Skansen det var super roligt det är lite som en tradition att varje sommar åker vi en gång till Skansen vi har gjort det i fyra år det spöregna men det var ändå kul. Petra var jätte bra vi fick sitt plats. Och behövde bara vänta på sändning i 2timmar annars brukar vi alltid vänta på sändning i sex timmar. Många tyckte Petra gjorde ett dåligt jobb vad tycker ni? Eller kollar ni på Allsång på Skansen? Annars kan man göra det på SVT play. Om jag nu ska berätta om lägret så är det ett dans och teater läger vi kommer göra en teater som handlar om en konstig värld: jag ska spela en vakt och en skol elev sen kommer vi att dansa i teatern. Jag tror det kommer att bli toppen. Vi har uppvisning på fredag. Ok men det var nog allt för mig vad är era sommar planer? Ni får räkna med kanske lite mindre bloggande i sommar eftersom art jag ska bort och det kanske inte finns wi-fi hos mormor finns det wi-fi så där kommer jag nog att blogga. Det var allt för mig taco hej!

Av tovis - 21 juni 2015 11:20

nu ska jag till stranden det är hyfsat väder jag ska inviga min nya bikini som kommer från stadium och är maraine blå och vit. Hoppas det är varmt i vattnet. Även fast de bara är sjutton grader på land. :)
Men jag älskar att bada så jag ska nog försöka doppa mig ändå. Det är synd att vädret inte har varit på topp hittills. Glad midsommar förresten! Jag var borta nästan hela dagen så jag han inte blogga. Vi åt tårta igår jag pynta den det är Pablovatårta tårta god men mättande.

Ha det bra

Av tovis - 18 juni 2015 11:13

varmt eller kallt
Varmt

Favvo årstid?
Sommarn

Strand/pool
Stranden

Favvo outfit i sommar?
Shorts och T-shirt

Vilket är ditt måste i sommar?
Bada

Favvo sommar mat?
Räknas glass?

Favvo glass?
Twister

Favvo smink produkter?
Aqua kiss det är ju en parfym

Hoppas ni gilla tagen anledning till att jag inte lagt upp något tidigare var för att jag skrev ett inlägg som råkades radera. Men hoppas ni gillade den.


Av tovis - 12 juni 2015 18:10

Här kommer bilder från semestern

Av tovis - 12 juni 2015 18:01

nu är jag framme det är jätte fint här jag har tagit mitt första dopp för sommaren det är ca. 14 grader men det känns härligt att ha badat jätte fint väder nu ska vi grilla. Det är väldigt lång grunt det kommer bilder sen det har hänt något med min kamera. Så jag kan inte fota ha det bra.

Av tovis - 12 juni 2015 11:17


nu är jag på väg jag sitter på tåget nu kommer att sitta här i 4 timmar så jag får se de kanske kommer något mer inlägg här på tåget fungerar inte appen så jag bloggar från nätet jag har med mig skitells och nyligen åt jag en chesshamburgare supergod nu måste jag spara lite på batteriet på min mobil just nu har tåget stannat men det är fin utsikt man ser globen jag har tagit med mig enhjulingen det ska bli kul jag är super tagad och hoppas det ska bli kul. kan tyvärr inte vissa några bilder men nu är jag på väg.


Av tovis - 11 juni 2015 09:18

Nu är det sommarlov!!!imorgon åker jag bort jag kommer sitta på ett tå i fem timmar jag ska försök att ta med en kamera så jag kan fota och lägga upp lite bilder. Idag ska jag packa. Sen på måndag kommer jag hem igen och på tisdag och onsdag kommer jag att gå på skrivar kurs det ska bli kul men det var allt för mig hejdå

Av tovis - 5 juni 2015 13:53


För ett tag edan såg jag denna film den var bra och nu hade jag tänkt att recensera den

Handlar mycket om rommantik det handlar om en tjej som gillar att sjunga men hennes föreldrar är döva och kan inte höra vad hon sjunger

+Helt ok

-lite för stilsam


Ha det bra


Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards