meyou

Alla inlägg under augusti 2015

Av tovis - 14 augusti 2015 11:57

nu är vi på väg hem från mormor. Vi har sovit där i två nätter. Igår var vi på en sandstrand och jag måste nog säga att det är den bästa sandstranden jag har badat på

Efter vi hade varit på sandstranden o badat så åkte vi till en restaurang och åt mat. Sen åkte vi till stan o handlade vi var inne på nillet blandannat en av mina favvo affärer. Jag tänkte göra en back to school-haul. Efterssom vi köpte saker till skolan på stan. Men nu ska vi snart stanna o äta. Ha det bra!

Av tovis - 12 augusti 2015 21:39

grattis mormor på födelsedagen!


Jag började dagen med att åka och simma i en pool jag simmade 1 km. Sedan så gick vi o åt kag tog hamburgare. Sen gick vi runt lite i stan och så tog vi en glass. Jag hittade en bok på en bok outlet. Boken hette yummi jag har int läst så mycket i den. Sen åkte vi vidare till mormor. Hos mormor tog vi det lite lugnt vi åt tårta. Sen så spelade vi kort. Sen åkte vi ut till en restaurang jag tog plankstek. Och till efterätt tog jag italiensk glass det var väldigt gott! Nu är jg trött imorn ska vi bada och gå på stan. Men först så ska jag sova. Godnatt

Av tovis - 11 augusti 2015 09:47

När börjar du skolan? den 18:nde


Vad ska du ha på dig första dagen? förmodligen en lång ärmad tröja och ett par svarta jeans f¨ån kAphal. Men det bror på om det är varmt eller kallt ute.


När vaknar du på vardagar?

halv sju


när lägger du dig på skoltid?

runt nio


vilken klass började du sminka dig i?

sminkar mig inte till skolan


kommer du att ha handväska eller ryggsäck?

ryggsäck


Vad är roligast att fixa för att komma tillbaka till skolan?

skolväska


det har varit lite dåligt uppdatering men jag hoppas att det är ok och hoppas att nig gillar denna serie back to school)

Ha det bra!




Av tovis - 7 augusti 2015 22:06

idag efter frukost packade vi sen åkte vi till en strand o badade på stranden fanns det små mini grodor och en flyt brygga. Sen åkte vi iväg på väg hemåt så stanna vi på donken. Jag tog två cheeseburgare. Sen åkte vi raka vägen hem. Hejdå!

Av tovis - 6 augusti 2015 21:41

Idag har vi varit på en strand nästan hela dagen det var kul o vi badade sen så spelade vi minigolf. Och åt mjukglass med choklad strössel.

Sen så badade vi en gång till och sen åkte vi ifrån stranden. Till en butik för att köpa jordgubbar men där fanns det inga. Så vi åkte vidare. Till ett litet köpcentrum där gick vi in på Lindex och där hittade jag en sak. Och så hittade vi jordgubbar där! Sen har jag hoppat studsmatta. Och sen åkte vi oxå till en loppis men jag hitta inget där.

Imorgon åker vi hem men jag vet inte riktigt när vi har inte bestämmer oss men vi tänkte bada någon mera gång innan vi åker.

Av tovis - 6 augusti 2015 10:06

hej hej igår så var vi ju på stan och jag hittade två klädesplagg en tröja o ett dans linne. Efter vi hade gått på stan så gick vi till en mini golf bana o spelade mini golf. Nu har jag precis duschat. Som ni kanske har sett så har jag gjort om designen. Här på bloggen. Jag hoppas att ni gillar den!
Idag så vet jag int riktigt vad vi ska göra. Vi får se! Jag funderar även på att börja med en back to school serie vad tycker ni gilla inlägget om ni tycker att det är en bra idé.
Ha det bra

Av tovis - 5 augusti 2015 16:35

nu är vi framme vi har ätit lunch och nu ska vi åka och handla vi får se om jag hittar något. Sen ska vi åka och köpa pizza. Det ska bli gott!

Av tovis - 5 augusti 2015 11:52

nu är jag på resande fot Jag lyssnar på musik. Vi ska vara borta i tre dgr. Nu är vi i Gävle och vi ska åka en bit till. Typ en 1 timme till.

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards