meyou

Alla inlägg under augusti 2015

Av tovis - 4 augusti 2015 13:11

igår till idag åkte jag ut med båten jag o mamma sov över där (vi åkte till en ö) det var väldigt mysigt där. Vi badade där och det var kallt

Ha det bra!

Bad

Av tovis - 2 augusti 2015 08:31

Igår var jag och badade och låg på stranden hela dagen. Det var typ 17 grader i vattnet kallt. Jag badade ändå tre ggr. Jag åt även en glass (twister). En bit från stranden låg en tennisbana jag gick dit och körde lite tennis.

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards