meyou

Alla inlägg under november 2015

Av tovis - 11 november 2015 20:59

Av tovis - 10 november 2015 19:05

idag har varit en soft dag men saftigt ganska lång. Hela förmiddagen hade vi hälsodag o på eftermiddagen hade vi lektioner som vanligt. Vi hade spanska och sedan engelska vi slutade halv fyra. När jag kom hem så satte jag mig framför datorn och sedan så åt vi bufflar med lax och sen så satte jag mig lite med lucia övningen. För vi har typ att man ska kunna en låt tills imorgon. På luciaövnigen för jag ska vara med och hå lucia i år det ska bli roligt. Vi har övat sen i september från början tänkte man liksom oj ska vi börja öva redan i september men nu är det imorgon exakt en månad kvar alltså typ bara fyra gånger kvar att öva. Men denna vecka har vi inte så många läxor typ bara två och den ena har jag gjort och den andra var den här lucia grejen. Nu sitter jag och väntar på arg lilla aktuellt ska börja. Ha det bra så hörs vi i nästa inlägg.

Av tovis - 10 november 2015 07:50

vi slutade skolan halv tre sen så cyklade jag hem. När jag kom hem så kännde jag mig sugen på att springa så jag gick ut och sprang och kom hem va kvarti i fyra. Då så badade jag sen tog jag bort mitt nagellack. Sen kollade jag igen om engelska läxan o sen när pappa kom hem hjälpte han mig. Sedan åt vi sen kolla jag på lilla aktuellt jag avslutade dagen med att kolla på ijustwantobecools serie sedan gick jag till sängen och låg o läste till klockan 9 sedan somnade jag.

lite bilder från när jag var ute och sprang.

Av tovis - 8 november 2015 17:43

Under höstlovet så jag big hero 6 och om ni följer mig på instagram så har jag lagt upp en bild där jag hjar skrivit att jag ska göra en recension så nu gör jag det:



Handling: Hiro har blivit antagen till ett forskar

universitete fast att han bara är 13 år hans bror

har kommit på en jätte bra uppfining

som hir får ta över när hans bror går bort.


+: Den var bättre än man trodde från början den var rolig samtidigt som den var spännande

-: Jag tycker inte att det fans något minus direkt jag tyckte att den var bra


Betyg: det var inte den bästa filmen jag sätt men den var ändå bra så jag ger den en 3,5/5

Av tovis - 6 november 2015 21:08

1. Vad är de som alltid måste stå på taco bordet?
Gurka

2. Vad kollar du helst på, på fredag kvällarna?
Idol jag hejar på Martin och Tove

3. Om du bara skulle få äta en slags chips för resten av dit liv vilken skulle det vara?
Souercream union orginal

4. Att vakna klockan 4 på morgonen och gå och lägga sig 7 på kvällen eller vakna som vanligt men måste vara vaken ett helt dygn?
Svårt... jag tar nog att vakna 4 på morgonen att gå och lägga sig klockan sju på kvällen.

5. Favoritfredags dricka?
Mjölk

Jag hade inget att göra så jag gjorde denna tag hoppas att ni gillar den.

Av tovis - 6 november 2015 17:29


Detta gäller endast bloggplatsen.se jag vet int om det gäller några andra bloggportaler. 

Man kan endast se muspekaren om man läser en blogg från datorn

jag hoppas att ni gillar filmen!

Ha det bra!





Av tovis - 6 november 2015 07:17

nu har jag bara ett prov kvar fysik. Som jag ska ha idag. Det handlar om massa materia m.m När jag kommer hem idag ska jag bara kasta på mig på sängen och sova. Jag vaknade idag och trodde desutom att det var lördag....
Nu ska jag till skolan om en halvtimme så jag måste gå upp och göra i ordning mig.
Det kanske kommer något mer inlägg idag.

Av tovis - 5 november 2015 19:27

Detta citat tycker jag är Ett väldigt bra citat som kan vara bra att ha i åttanke. Jag tycker det är väldigt bra. Och när man har klart en utmaning så kommer det förmodligen kännas jättebra.

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards