meyou

Alla inlägg under november 2015

Av tovis - 4 november 2015 18:30

Har börjat spela något som heter hay day (grönahönnan heter jag där) just nu är jag i level 12.
Har ni hay day?

Av tovis - 4 november 2015 18:15

idag hade vi matteprov jag vet inte hur det gick men det kändes ok.
Imorgon har vi den andra delen den lite svårare med typ bara text uppgifter som jag har pluggat på nu ikväll. Jag ska plugga lite till. Juste jag har en liten film på G som kommer upp inom några veckor hoppas jag på beroende på hur mycket läxor o sånt jag har.

Av tovis - 3 november 2015 16:38

idag har jag varit och simmat med skolan. Det gick bra. Sen så har vi haft musik och matte. Nu sitter jag och pluggar för vi har ett matte prov på onsdag ett på torsdag och ett fysik prov på fredag och en svenska och so redovisning jag är jätte trött och vill bara gå och lägga mig. ?
Jag får se hur det går på proven men man gör sitt bästa och mera kan man ju inte göra.

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards