meyou

Alla inlägg under maj 2015

Av tovis - 14 maj 2015 07:13

Nu är jag hos mormor idag ska vi åka ut till mormors sommar stugga :)

När vi kom igår kväll så packade vi upp och så åt vi rostbiff med potatis mos och hemlagade kötbullar. Det var jätte gott! Nu ska jag äta frukost. Vi har tankat över alla bilder till datorn så nu kan jag ta foton så omm ni vill kan jag fota lite ute hos mormor.

Av tovis - 13 maj 2015 17:17

Nu är jag på väg mot mormor det spöregnar det blixtrar och det åskar idag har jag haft spanska so NO idrott och musik. Här kommer några bilder kommer att vara framme vid ca. 21.00 så jag kommer nog att blogga lite mer. Nu ska jag sova lite hejdå!

Av tovis - 12 maj 2015 14:50

Idag har det varit stilbytar dag på min skola vi hade film tema. Det var kul. Vi hade slöjd på morgonen och sen hade vi svenska matte lunch engelska och sist svenska igen. Nu ska jag snart iväg på kören vi hade uppträde i söndags. Och nu ska vi öva för nästa uppvisning. Jag vill gärna ha ideer på vad man kan blogga om och så. Så då sökte jag på idder på vad man kan blogga om. Och då fick jag fram en jätte bra hemsida som ger massa bra tips.

Länk: http://www.starta-blogg.se/vad-kan-man-blogga-om-tips/

Nu ska jag packa för imorgon ska jag åka iväg till mormor. Det är jätte fint väder men kola gärna in länken jag kommer förmodligen att skriva lite om det saker som det tipsar om på den hemsidan. Men ni kan gärna kommentera  vad ni tycker jag ska skriva om oxå.


Av tovis - 11 maj 2015 21:07

hej hej bloggen
Idag på skolan har jag smidigt järn och haft luffar slöjd på eftermiddagen hade vi bild och jag blev klar med bilden. Sen hade vi gympa och vi körde frispee Sen slutade vi jag hoppade sedan studsmatta och sen jag till dans avslutningen det var jätte kul vi kollade på filmen honey 2 och vi åt kakor och popcorn imorgon har vi slöjd ;) men jag ville bara säga tack till alla som läser min blogg hoppas att ni gillar inlägget taco hej

Av tovis - 9 maj 2015 20:47


1. Läs en spänannde bok eller en bok du tycker är bra


2. skapa en blogg här på bloggplatsen eller på nouw.com eller blogg.se m.m om du redan har en kan du ju läsa någon annans blogg.


3. baka något avanserat så att du har nofot att göra under lång tid.


4. kom på en egen låt.


5. måla ett själv porträtt av dig.  


Om du har några ideer på saker man kan göre en regnig dag kommentera gärna nu är det lördag och jag ska äta lite godis hejdå!

Av tovis - 7 maj 2015 20:10

idag är det torsdag villket är en väldigt bra dag! Vi hade NO som första lektion

NO- Håller vi på med teknik vi bygger en model med pasta och marsmellows högsta och stabillaste torn vinner kan man säga. Det är väldigt kul vi han prescis börjat att bygga.


och sen hade vi rast vi fick längre rast.

Sen hade vi matte i 40 minuter räknade bara i matteboken

sen hade vi engelska där fick vi tillbaka ett prov och lyssnade på engelska låtar.

Sen hade vi SO vi kollade på film och diskuterade den.

Sen hade vi Lunch det blev rotfruktssopa sen hade vi rast i 40 minuter sen så slutade vi jag hoppade studsmatta och åkte sen ner på stan där jag köpte ett foto album. Vädret är sådär det är jätte fint men i mellan åt regnar det jag har haft fullt upp hela veckan så jag har skrivit ganska lite. men hoppas att det är ok :) på lördag ska jag nog inte göra något då kanske jag kan blogga lite mer när jag kom hem från stan hjälpte jag min syster med hennes blogg och hjälpte henne att göra en design. Nu kollar jag på TV hoppas att ni har det bra hejdå!


Av tovis - 7 maj 2015 14:57

idag är det torsdag vilket är en väldigt bra dag för vi slutar så tidigt och har nästan bara roliga lektioner så det är ju bra lärarna hade ett möte så vi fick längre rast jag berättar mer i nästa inlägg om vad vi gjorde nu ska jag ner på stan har hoppat studsmatta nyligen det var jätte kul hur som helst det kanske blir en haul om jag köper något hejdå

Av tovis - 6 maj 2015 07:22

nu har jag lite bråttom till skolan men jag hann inte blogga något igår eftersom att tisdagar är den dag jag har mest aktiviteter på men detta var sista gången på kören innan genrep nu måste jag skynda mig hejdå

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards