meyou

Alla inlägg under maj 2015

Av tovis - 23 maj 2015 06:47

nu är tävlingen avslutad ingen hade rätt men det gör inget. Nu ska jag avslöja vad jag ska tävla i.
Jag ska tävla i....................
Kaninhoppning med min kanin jag har aldrig berättat här på bloggen att jag har en kanin men det har jag inte skrivit om honom vill ni att jag ska skriva om honom och lägga upp bilder vid tävlingen idag. Jag ska tävla i rak lätt det är 30 cm höga hinder och 45 cm bredda hinder jag har inte så stora för väntningar det ska bara vara kul att vara där detta är en lever högre än vad jag brukar tävla i så det är lite pirrigt. Nu måste jag förbereddaburren med mera ha det bra hejdå!

Av tovis - 22 maj 2015 22:10

nu ska jag sova och imorgon ska jag gå upp tidigt o tävla och detta blir en liten tävling kan man säga kommentera vad ni tror att jag ska tävla i för något man vinner inget. Ledtråd: inte en jätte vanlig aktivitet
Nu måste jag sova ska gå upp sju i morgon och förbereda mig ha det bra!

Av tovis - 22 maj 2015 17:53

Hej Hej!

Nu kan jag börja blogga lite mer!

Jag har haft prov idag och så hade jag musik konsert igår.

Idag har jag haft svenska och matte och SO prov.

Snart kommer ett roligt inlägg upp imorgon ska jag tävla

väldigt tidigt men det ska bli kul ändå!

HA DET BRA!  

FREDAG JIPPI!


Av tovis - 19 maj 2015 20:14

denna vecka kommer jag inte kunna lägga upp något förmodligen kommentera gärna om vad ni vill att jag ska skriva om jag är hemma från mormor och har en del läxor därför kan jag inte göra något längre inlägg jag ska även ha konsert snart så jag måste öva ha det bra hejdå

Av tovis - 15 maj 2015 20:05


 
Lisa sjunger hennes egna låt och unbellive vinnarlåten i idol 2014



Av tovis - 15 maj 2015 18:50

Idag har varit en topen dag jag har varit på marknad mellan 10.00-14.30 det var marknad och massa artister


klockan: 11.30 var det skyscrapers det var några killar som hade varit med i lillameloodifestivalen.

  

Sen klockan 12.00 var det modevisning


12.30 var det Samir och Victor de som sjöng groupie i melodifestivalen

  


och sen så var det Lisa Ajax :) och Josefin Myrberg:) Det är jätte bra på att sjunga (Lisa & Josefin) Här är några bilder från dagen:


     

        



Av tovis - 14 maj 2015 10:39

Nu är jag i mormors sommar stuga det är jätte varmt

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards