meyou

Alla inlägg under juli 2015

Av tovis - 23 juli 2015 12:49

nu sitter jag i bilen jag ska bada. Innan vi satte oss i bilen kollade vi ut genom fönstret o vi då såg vi två rådjur

Igår badade vi oxå . Då var de 20 grader i vattnet och det var verkligen jätte varmt. Igår så köpte vi varsin ben Jerry så gott

Jag har ätit ben Jerry en gång innan då i smakerna jordgub och choklad brownie. Jag måste säga att min favvo smak fortfarande är choklad brownie.

Av tovis - 22 juli 2015 08:59

vilket tuggumi brukr du köpa?

mentos jordgubb


vad har du alltid i kylen?

mjölk



aple eller android

apple


hur för driver du tiden när du åker collectivt?

lyssnar på musik


fönsterplats eller gång plats?

fönsterplats


plannerare eller inpulsare?


västkuste/östkusten

västkusten


musik eller böcker

musik


sms / mail

sms


söt/salt

hmmm söt






Av tovis - 21 juli 2015 19:33

Idag och igår var jag på stan. idsag åkte jag oxå nere på stan. Jag köpte två saker. ett halsband och en nesecär. Snart börjar allsången. Det ska jag kolla på. Nu kollar jag på youtube.

Jag har hjälpt min syster att göra en header och hennes kompis. Deras blogg heter (aos.bloggplatsen.se)

Igår fixade vi mina nya gardiner.Hejdå

Av tovis - 18 juli 2015 22:26

idag var jag o mamma och plockade jordgubbar det blev 18 Liter och 9 kg
Ganska mycket

Igår hämtade vi Mio vi köpte en ny sele och den var super fin. Så jag har gått med honom i selen. Ja på kvällen så cykla vi ut till solnedgången

Ha det bra

Av tovis - 18 juli 2015 18:49

jag har ett förslag på att bytta header bara för att testa jag har desutom hittat en hemsida där man kan designa headern ganska coolt. Eller ska jag ha kvar den nu

1.

2.

Vilken tycker du rösta gärna i kommentarer på 1,2 eller på den jag har nu ha det bra.

Av tovis - 16 juli 2015 09:32

igår var jag på opera det var helt okej.
Sen slappade jag mest resten av dagen. Idag på kvällen åker vi hem. Juste nu kom jag på jag badade igår. Men idag blir väl en slappar dag jag kommer inte att vlogga idag. Men hemma kanske jag vloggar. Men kommentera gärna blogg o video förslag ha det bra!

Vfm

Av tovis - 14 juli 2015 21:37

nu har jag skaffat vfm. På vfm heter jag Tovisbakar gå gärna in och följ mig där! Jag har lagt upp videos om ni inte har vfm hade jag tänkt att vlogga lite som jag ska lägga upp här på bloggen. Nu kollar jag på kronprinsessan födelsedag. Idag har jag lagat tacos och varit inne i stan och handlat. Så det var kul!
Hejdå!

Av tovis - 14 juli 2015 10:18

igår var en liten oturseftermiddag. Det började med att jag baka kaka sen när vi skulle ta ut den råka en av oss tappa den i golvet. På mattan så hella kakan gick sönder. Efter ett tag börja jag om då trillade sockret ned. Rätt på mattan och på mina strumpor. Sen hade jag även gjort en smoothie och PRALLINER. När en av oss öppna kyllen ramlade hela smoothien ut så jag fick göra om den men jag glömde att vi var fem som skulle äta den och inte fyra. Så en av oss fick typ ingen smoothie. Kan detta hängt ihop med att det var den 13 igår?
Så här blev resultatet iaf

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards