meyou

Alla inlägg under juli 2015

Av tovis - 11 juli 2015 23:05

hej andledning till att jag inte har uppdaterat är för att jag har jag gjort massa andra saker (roliga saker) jag har handlat lite saker som jag kanske kan vissa sen. Nu är jag hos mormor iaf och det kanske inte är så roligt att läsa om varför jag inte har bloggat men nu vet ni iaf. Hoppas att ni har det bra imorgon eventuellt kommer en till DIY. Men jag får se. Jag har inget mer att skriva om. Nu ska jag läsa lite sen ska jag gå och lägga mig ha det bra godnatt

Av tovis - 10 juli 2015 10:32

Hi evryone in this post i got to right in Englisch. So what i going to right about i going to write about fibe stuff you can do when you sittning in a car.
1. Lisent to music
2. Look on a map and see where you are.
3. Ride ā book
4. Look outside
5, play gues the pepole

Av tovis - 9 juli 2015 09:35

Av tovis - 6 juli 2015 23:07

idag cyklade jag och mormor till donken jag cykla enhjuling jag beställde ches hamburgare god. På kvällen beställde vi hem pizza så då blev det pizza kväll det har inte varit så fint väder så jag har inte kunnat vara ute så mycket vi var inne en sväng på stan och där köpte jag en grej inne på life. Sen så köpte vi en pop 74 och ja det var typ det vi gjorde idag för det var för kallt för att bada.
Förresten nu kom jag på en sak jag ska göra en till frågor och svar så skriv massa frågor och svar i kommentaren godnatt

Av tovis - 6 juli 2015 09:58

su behöver

Mixer
Skål
1 l bär valfritt
2små skopor av vanilj glass elr liknande
Mjölk
Yoghurt

Häll i allt i en bunke och mixtra.
Hoppas ni gillar inlägget och hoppas att smoothien smakar!

Av tovis - 6 juli 2015 09:54

hur många månader har jag haft min blogg?
M; ett halv år
S; 1 år
Rätt svar 4 månader

Mellan jag var 9-11 önskade jag mig en sak i födelsedags pressent vad?
M; häst
S; hund/kanin
Rätt svar under vattens kamera

Vilket är mitt favorit landskap?
M: Västergötland
S; Gotland
Svar: Gotland Blekinge

Under ett halv år gick jag på något som likna gymnastik vad?
M; dans
S; chearliding
Rätt svar; chearliding

S: 2
M:0

Av tovis - 5 juli 2015 20:17

hej nu har jag en liten utmaning på G!

Idag hos mormor har jag spelat  badminton, simmat och prommenerat.

Nu till utmaningen:

De du ska göra är en triatlon som t.ex bada spela fotboll och hoppa studsmatta. Eller Springa, köra yoga och volta. Gör ett collage där du utför en triatlon. Lägg ut det på din instagram och tagga #mittaldelesegnatriatlon och sedan kommentera klar. här på bloggen. Sedan lottar jag ut en vinnare. Vinnaren får en schout out. Ha det bra

Av tovis - 5 juli 2015 14:05

jag har inte bloggat. Jag har haft så roligt att jag inte har hunnit blogga. Men de här dagarna har jag gjort;

Fredag: då satt vi i bilen i fyra timmar. Vi tog en glass och mat paus jag åt pizza. Och en pop 74. Sen kom vi fram vi halv tre. Vid 18.00 kom min kompis (Tess-liv). Sen badade vi.

Lördagen; ställde vi klockan på halv sju vi gick till en strand och åkte på en flotte. Sen åkte vi till en annan strand där det var varmare. 20 grader. På efter middagen gick vi på stan på marknaden. Jag hitta en ögon Frans böjare för 20kr på h&m. Och ett par super najs byxor. Som jag kan vissa sen. På kvällen åkte vi tillbaka på stranden och bada sen åkte vi runt stan och åt en glass.

Söndag; idag åkte de hem. Nu sitter jag och skriver.

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards