meyou

Alla inlägg under juli 2015

Av tovis - 3 juli 2015 11:02

vart ska ni?
Till mormor

Hur kommer du dit?
Med bil

Hur länge ska du åka?
4 timmar

Hur länge ska du vara borta?
2 veckor

Vad ser du mest fram imot med din resa?
Att sola bada m.m

Vad var det viktigaste du packade?
Badkläder och min jumpsuit mobilen

Kommer ni att stanna på medans ni är på väg?
Jag och äta lunch

Ska du söder elr norr ut?
Söder

Nämn en bra låt som du tycker är bra att lyssna på när man reser?
Upptown funk surivor från glee

Hoppas ni gilla tagen jag hade typ inget annat att skriva om jag har gjort tagen själv och det är helt ok att oxå göra denna tag. Ha det bra!


Av tovis - 3 juli 2015 09:50

nu är jag på väg till mormor. Det är varmt ute och i bilen. Vi ska sitta här i fyra timmar. Så jag kanske läger upp något mer inlägg. Jag får se.

Av tovis - 2 juli 2015 16:55

Jag börja dagen med att valna sju toppen. Jag gick upp och bakade scones som jag åt till frukost sedan har jag slappat nu sitter jag i bilen jag har precis lämnat Mio på djur pensionat eftersom att vi åker till mormor imorgon juste jag kom på att jag och min syrra åkte till en affär (med cykel) och köpte slusch. Nu ska jag vidare till Lindex vi får se om jag hittar något där. I kväll ska jag packa klart o softa. Ha det bra

Presentation


Hej kul att du hittade hit till min blogg!
Här kommer jag att skriva om mitt liv och om bakning.
Betydelsen av mitt bloggnamn är me (jag skriver) you (du läser)
Om du har några frågor kan du kommentera eller kontakta mig på min andra sociala medier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Följ mig:

    

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards